Задания второго этапа республиканской олимпиады
http://iro.gomel.by/nauchno-metodicheskoe-obespechenie/organizatsiya-raboty-s-odarjonnymi-detmi
http://iro.gomel.by/nauchno-metodicheskoe-obespechenie/organizatsiya-raboty-s-odarjonnymi-detmi
План работы
с одаренными детьми
на … учебный год
№ п/ п | Мероприятия | Сроки |
1
|
Обновление банка одаренных детей, детей имеющих особые способности и повышенный интерес к изучению немецкого языка.
Разработка плана работы с одаренными и высокомотивированными детьми на … учебный год
|
Сентябрь
|
2
|
Выявление уровня знаний по предмету, составление индивидуального плана работы
|
Сентябрь-октябрь
|
3
|
Организация и проведение факультативных занятий по предмету
|
На протяжении учебного года
|
4
| Индивидуальные занятия по коррекции знаний, навыков, умений |
На протяжении учебного года
|
5
| Проведение индивидуальных консультаций |
На протяжении учебного года
|
6
| Участие в работе педагогических семинаров, советов, ШУМО, районного методического объединения по вопросам одаренных и высокомотивированных детей |
На протяжении учебного года
|
7
| Участие в научно – исследовательской деятельности |
На протяжении учебного года
|
8 |
Создание банка нестандартных заданий по немецкому языку
|
Октябрь-декабрь
|
9 |
Проведение 1 этапа республиканской олимпиады по немецкому языку (школьный этап)
|
Октябрь- ноябрь
|
10 |
Анализ ошибок на 1 этапе олимпиады, коррекция знаний
|
Ноябрь
|
11 |
Участие во 2 этапе республиканской олимпиады по немецкому языку (районный этап)
|
Ноябрь
|
12 |
Анализ результативности участия во 2 этапе олимпиады, коррекция знаний
|
Ноябрь
|
13 |
Подготовка и участие в неделе иностранного языка
|
Февраль
|
14 |
Анализ участия в республиканском конкурсе «Лингвистенок-2015», подготовка к конкурсу «Лингвистенок -2016»
|
Февраль-апрель
|
15 |
Участие в республиканском конкурсе «Лингвистенок-2016»
|
Апрель
|
16
|
Анализ результатов школьных, районных, олимпиад.
Анализ работы с одаренными детьми
|
Май
|
Індывідуальны план работы
з вучаніцай 6 класа
-------------------------
на 2018/ 2019 навучальны год
№ п/ п
|
Тэарэтычны матэрыял, від работы
|
Дата кант-ролю
|
Вынік
|
1
|
Род назоўнікаў. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
2
|
Скланенне назоўнікаў. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
3
|
Скланенне назоўнікаў. Тэставая работа
| ||
4
|
Ужыванне і змяненне азначальных артыкляў. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
5
|
Ужыванне і змяненне неазначальных артыкляў. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
6
|
Ужыванне артыкляў з геаграфічнымі назвамі. Самастойнае вывучэнне
| ||
7
|
Ступені параўнання прыметнікаў. Работа з граматычным трэнажорам
| ||
8
|
Займеннік. Разрады займеннікаў. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
9
|
Скланенне займеннікаў. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
10
|
Зваротныя займеннікі. Самастойнае вывучэнне
| ||
11
|
Лічэбнікі. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
12
|
Змяненне дзеясловаў у Präsens. Самастойнае вывучэнне
| ||
13
|
Прошлы час слабых дзеясловаў Präteritum. Самастойнае вывучэнне
| ||
14
|
Прошлы час моцных дзеясловаў Präteritum. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
15
|
Змяненне дзеясловаў у Präteritum. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
16
|
Прошлы час слабых дзеясловаў Perfekt. Самастойнае вывучэнне
| ||
17
|
Прошлы час моцных дзеясловаў Perfekt. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
18
|
Змяненне дзеясловаў у Perfekt. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
19
|
Мадальныя дзеясловы sollen, dürfen, können. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
20
|
Мадальныя дзеясловы wollen, mögen, möchten. Самастойная работа
| ||
21
|
Загадны лад дзеясловаў. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
22
|
Загадны лад дзеясловаў. Самастойная работа
| ||
23
|
Кіраванне дзеясловаў. Самастойнае вывучэнне
| ||
24
|
Аддзяляльныя прыстаўкі. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
25
|
Неаддзяляльныя прыстаўкі. Самастойнае вывучэнне
| ||
26
|
Прасторавыя прыназоўнікі. Самастойнае вывучэнне
| ||
27
|
Прасторавыя прыназоўнікі. Тэставая работа
| ||
28
|
Прыназоўнікі, якія абазначаюць накірунак руху. Самастойнае вывучэнне. Тэставая работа
| ||
29
|
Прыназоўнікі з давальным склонам. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
30
|
Прыназоўнікі з вінавальным склонам. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
31
|
Прыназоўнікі. Тэставая работа
| ||
32
|
Сказ. Рамачная канструкцыя сказа. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
33
|
Пытальныя сказы без пытальнага слова. Самастойная работа
| ||
34
|
Пытальныя сказы з пытальным словам. Вывучэнне з настаўнікам
| ||
35
|
Складаназлучаныя сказы. Вывучэнне з настаўнікам
|
Deutsche Sprichwörter. Sucht ein Paar https://learningapps.org/7113140
Комментариев нет:
Отправить комментарий